Onsdag

Sov riktigt bra inatt, Lilleman åt sin första hela vällingflaska igår så han vaknande först 06 idag och sedan sov vi till 08,45-LYX.

Dagen började med besök på sjukhuset och på provtagningen för barn. Vi kom in i ett jätte gulligt rum med nallar och leksaker överallt för att kunna distrahera de små liven. August fick emla kräm  i armvecken men efter 1 timmas verkan  bestämde sjuksköterskan för att ändå sticka honom i fingret... onödig väntan om han ändå skulle få ont och bli stucken någon annanstans men men. Det hela gick jätte bra,  August skrek inte utan var helt cool (brås inte på sin mamma i detta fall). Bilder kommer!!!

Efter det blev det en sväng på stan och en fika med Elin, Helene och Carro.  jag hann även med en sväng på stan och lite shopping till mig själv, hittade dock en jätte fin tröja till Öggi som vi nog får inhandla imorgon

Nu ska jag slänga mig på soffan och kolla Idol och vänta på att Baby ska komma hem!


Amy 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0