Härlig dag!

Började med att vi slog upp våra blå, ordentligt utsövda både mor och son ( pappa åkte till jobbet tidigt :-(  men kommer hem redan imorgon bitti, jippi).

August satt och lekte länge i sitt rum medans jag påbörjade ett storkok till prinsen, ja redan vid 9-tiden i morse.. Det blev broccoli och kycklingpasta, funkade sådär fick jag svar på vid lunchtid... Efter det blev det lite morgonmys sedan en tupplur för August och lite fix och trix för min del under tiden.

Efter det blev det en långlunch med Sofia och Isa. Därpå det gamla vanliga men idag bidde det lite fönstershopping eller vi kan kalla det butikspring utan några inköp, kors i taket för att vara amy. Shoppinggalna jag är tvungen att hålla i slantarna efter att jag köpt vagnen med stort V, O vet ni den anlände idag och var supersupersuper fin :-)

Kvällen tillbringades i hemmet, bara Öggi och mamsen. Lillprutten somnade redan 19.15 så det är bara att hålla tummarna att han inte blir pigg allt för tidigt till morgonen.

Nu ska jag strax bege mig in till sovrummet.

N A T T I S!!!!

Sofia, Isa, August och jag på Espresso House


Den nya vagnen


Min lilla hemmasydda elefant som Humlan fick igår 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0