Fredag

Igår: Började med en långpromenad runt Nissan rundades av med en fika nere på C&C med Lindisen som minst sagt är höggravid just nu. Igår hade hon gått över 5 dagar och vi hoppas att det inte behöver bli så många fler....

På eftermiddagen var vi och kollade på ett radhus vid Örjansvall, fint men alldeles för mycket att göra för vår del, så det blir inget köp för vår del

Kvällen: tillbringade Henke och jag tillsammans utan Augustenl. Vi var ute och åt och stället vi hamnade på var minst sagt ett ställe som hör till ovanligheten att äta på för vår del. Efter att vi försökt få bord på picolo italy så hamnade vi på B&B. Tanken var att vi skulle bowla då vi aldrig gjort det men efter en flaska vin och massor av mat bestämde vi att bowla 1 h för 250 kr inte var särskilt intressant. 

August blev passad av sin älskade farbror och det hade gått super. T nu får du passa dig för det kan ju hända att detta slutar med att det blir många kvällar tillsammans med lillprinsen ;-)

Idag: K O M M E R  M O R M O R  O C H  M O R F A R  P Å  B E S Ö K -   L Y C K A

Carro, har du glömt oss???????

 Pappa och lilleman innan promenaden igår


Kommentarer
Postat av: Karin

Herregud vad han är go! Har haft en skit dag på jobbet men när jag ser detta kort så kan jag inte annat än le och bli glad igen:-)



Jadå även pappa gör sig fint på denna bild:-)



Ha en go helg mina vänner

2008-09-05 @ 16:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0