Ett hej fran Gran Canaria

Hej pa er min sota lasare. Vi befinner oss pa GC nu och har det gott, dock har det regnat i 2 dagar men efter lunch igar tittade solen fram :-). August charmar allt och alla har nere, skrattar tittar och busar sa fort han far tillfalle. Sover gor han ocksa bra, somnar i vagnen nar vi ar ute och ater vid 20 sedan sover han till morgonen darpa, vaknar kanske runt 06 far mat och somnar om.

Just nu sitter jag vid datorn, mamma och August ar vid polen inte for att solen tittat fram annu men det ar mysigt att bara var ute!

Vi bor jatte fint, sjalva hotellet kanns som nagot Las Vegas likande men rummen ar val inte sarsklit speciella.

Na nu tickar minuterna!

Skriver ett par rader snart igen

Kram fran oss alla

Kommentarer
Postat av: Lindis

Kul att höra att ni har det bra, njut det sista nu så ses vi snart!!! Många pussar o kramar från mig och lilla humlan (som inte är så liten längre...)

2008-09-28 @ 15:43:15
Postat av: Amy

Vad skont att ni ar hemma igen. Langtar efter att fa traffa er och ga langa prommisar:-)



Nu ska vi ut och kaka.



Pussis

2008-09-28 @ 20:03:09
Postat av: Moster Helena

Nä nu tycker jag det räcker! Kom hem! puss på er

2008-09-29 @ 23:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0