P.s

Har haft en bra dag som vanligt när Henke är ledig. Vi har myst här hemma, varit på sjukhuset med lilleman och allt såg bra ut. Har fått tid till Ggb så att vi kan vara på den säkra sidan. Skönt att Läkarna är så noggranna med de små liven. 

Kom precis hem från en mysig kvällsfika hos J och Lindisen, hjärtat vi tänker på dig hela tiden, förstår att väntan är jobbig men som sagt om en vecka är du mamma om det inte händer något inatt ;-).

Henke ska laga pizza nu sedan ska vi slänga oss på soffan och titta på filmen P.s I love you, såg den på bio men Henke har inte sett den ännu och jag ser den gärna en gång till :-)

kjam



P.s har lagt upp kategorin bajs på bloggen och det är mitt mål att skriva om det ämnet imorgon. Eftersom August bajseri har varit ett problem för honom under så lång tid samt att det har varit rätt psykisk jobbigt för mig som mamma tänkte jag att det kan vara bra att han det nerskrivet. 

 

Kommentarer
Postat av: Faster Tessan

Haha vad söt du är...en egen kategori för bajs! Min lilla småbarnsförälder;) Lovar att komma förbi med Öggis nya tröja, har varit lite upptagen med garderobsröjande!! Massa pussar p.s grät han en skvätt till filmen?

2008-09-09 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0