Att sova ger krafter

Vaknade i morse som vanligt av att August gnydde lite. Tänkte attans måste han vakna redan jag är dödstrött.... Reste mig och tog en snabb kik på klockan, 07.50. Herregud ungen har sovit från 19.40- 07.50= 12 h 10 min, utan att vakna en gång. Plus att det var första gången som jag sovit hela 9 h utan att vakna till. 
H Ä R L I G T och här har det minst sagt laddats med nya krafter för en ny vecka.

Planer för veckan
Måndag- Inga planer förutom mysa med lillskrutten, handla present till humlan o  lite hemligt fix
Tisdag- Babysim, hälsa på lilla humlan på sjukhuset-längtar
Onsdag- Babyrytmik, kankse träffa Karin L på kvällen
Torsdag- Inga planer
Fredag- Kanske åka upp till Hylte och hälsa på, samt hämta hem Henke
Lördag- Bröllop
Söndag- Trött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0