Tacksam

Vill försöka få ner i rader hur tacksam och glad jag är för våran prins. Svårt att beskriva det med ord... August är en fantastisk liten kille som oftast är glad och nöjd. Tänker på dem som fått barn med kolik och sömnproblem  etc. fy vad jobbigt själv har vi en liten kille som sover hur bra som helst, är mestadels jätte glad och älskar allt och alla. Ska aldrig mer klaga över gnäll jag ska tänka på alla andra som kanske inte fått sova en hel natt på månader eller som inte kan gå bort för deras barn klarar inte av att bli passad av andra etc.

Ville bara skriva några rader om hur lyckligt lottade vi är över vår lille solstråle. Klart jag hade älskat August lika mycket om han hade varit besvärlig. 

Inte för att jag klagar ofta på honom men nu ska jag minsann aldrig klaga över småsaker :-)







Kommentarer
Postat av: Karin

Hej min fina! Va jag är stolt över dig! Och glad att du har denna blogg. Läser den vid varje inlägg du gör. Gör det lite lättare att följa med August dagar och hans härliga & fräscha mams :)! Hur är allt annars? Sitter här med knallblå himmel, fredag och sol. Kan inte riktigt bli bättre. Jag och Tompa har infört att varje vecka bjuda den andra personen på middag från en recept/maträtter vi inte tidigare gjort. Ikväll är det mannens tur. Spännande! Kram på dig och ha en riktigt härlig dag.

2008-11-21 @ 09:41:54
Postat av: Anonym

Hej dockan! jag ar så stolt att lasa de fina du skriver om att vara tacksam,du ar världens bast dotter och vardens bast mamma! oj vad jag alskar er båda!nu ses vi snart(fredag) skall bli så roligt med hela familjen hos er!1000 kramar från mamma mormor svarmor

2008-11-22 @ 11:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0