Härlig söndag

Vaknade tidigt idag, lite jobbigt då det blev lite vin och tjejmys med Sara och Karin igår. Men har man en liten är det bara att bita ihop. Vi gick upp vid 7 åt frukost, lekte och fixade, vid 09.30 gick vi och la oss i den "stora sängen" och SOV till 11-underbart! Sedan var dagen fantastisk. Farmor och Farfar kom förbi på en fika därpå gick August, Helena och jag  in till stan och strosade runt på åhléns. Mitt största och roligaste problem just nu är att hitta de rätta kulorna till vår första gran... Går sådär men jakten går vidare. Efter stan åt vi lite middag här hemma, bytte skor och kollade på Bonde söker fru. Älskar verkligen Peter och hans harem, varför kan det inte bara handla om dem??  

August somnade som en gris i mitt knä idag vis 19.

Just nu ligger jag i soffan och tittar på veckans favvoprogram Ensam mamma söker!!! Så nu hinner jag inte blogga mer:-)


Kommentarer
Postat av: mamma o mormor

Hej familjen!Helt underbara bilder på er,men bäst är August i duschen! saknar er alskar er! mamma mormor

2008-11-24 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0