H E J

Har inte haft tid att blogga denna vecka... Fråga mig inte varför för mamma har varit här och Henke har X-vecka.

Har hunnit med en hel del. i måndags var vi på Gekås, tisdag sim, lunch med mamma, husvisning etc. Onsdag, babyrytmik, mamalunch, dopfika och igår jobbade jag.

Dagen:
Ska vi fixa en del här hemma plus ha mysdag med lilla familjen. Vi pratdade om att ta med oss en termos gå ut och gå, fika och gunga men vädret är trist :-( Så vi får väl se vad som händer.

Nästa vecka kommer Stockholms Carro - L Ä N G T A R

Nu ska jag väcka Henke- dax för frukost

Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Lillian o Lasse

Vi fixar lite med datorn o sen ska vi fika.

Gött med X-vecka?!

Hitta ni nått kul på Gekås.

Oldemor vill komma o hälsa på den 17é. Är ni hemma?

Hör av er! :)

2008-11-07 @ 09:33:15
Postat av: Anna-Maria

Hej Oldemor och Lasse



Kul med ny dator :-). Klart du ska komma

och hälsa på! Jag jobbar men Henke och August är hemma och väntar på dig med fika.

Vilken tid kikar du/ni förbi?



Kramar Henke, Amy och lilleman

2008-11-07 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0