Veckan

Då jag inte känner mig helt frisk, har åkt på en rejäl förkylning så blir planerna lite ändrade... Hade lovat mig själv att denna veckan så skulle träning stå högt på schemat men det är redan strykt.

Tisdag: Fixa på balkongen, måla och göra sommarfint så att vi kan sitta där och mysa, bilder kommer så fort det är färdigt. 13.30 blir det ansiktbehandling för min del hela 1,5 h. Mammalyx!

Onsdag:11.00 Klipp och färg ännu mer mammalyx:-) Sedan är det trädgårdsfixardag 17.00 BS-möte
Torsdag:14.00 Mammaträff hos oss.  Hoppas vädret blir bra för jag vill sitta i trädgården.

Fredag: 9.30 Möte på jobbet

Lördag: 60 års fest 

Söndag: Troligen en utflykt till gbg, Carra är du ledig??

  

Kommentarer
Postat av: Moster Helena

Ryyysligt vilken jobbig vecka du har, mycket busy med behandlingar hit och dit :) Men det är du värd!! Nu ska jag nog sova lite!
pussåkram

2008-05-06 @ 00:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0