Veckan som gått

Får utvärderingen ok. Lilleman har varit en varannan dag kille, magen har strulat och jag har varit mycket trött. Gårdagskvällen höjde upp veckans betyg. Det var så mysigt att få dricka lite vin med mina vänner och det blev inte sämre när killarna kom hem efter jobbet. Enligt mig och Henke var kvällen igår himla mysig hoppas nu andra tyckte det med! Och Henke blev kortklippt minst sagt...

Söndagen har varit mysig, jag har hunnit träna vilket gjorde mig gott (vet att carra och helena skrattar när jag skriver så:-) Men nu ska jag försöka ta mig till gymet 2 ggr i veckan.

Förväntingar på kommande vecka: de är stora ska träffa Carra, min familj och kolla brudklänning till min svägerksa på fredag i gbg och innan vi möter upp Jossan ska mamma, august och jag strosa och luncha i götet.

Helena och August på fika hos Linda. August nya favvogrej är att sitta:-) 

Vänner

Det stora klippet

Farmor på besök och August med sina nya mössa


Kommentarer
Postat av: Moster Helena

Håller med, det var en väldigt rolig och mysig kväll! Borde göra om det snart igen, eller kanske en favorit i repris med en liten stuga nånstans..

Skönt att du fått träna du.. ;)
p&k

2008-05-19 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0