Vad har ändrats mest?

Sitter hemma själv, det är fredagskväll och mina vänner befinner sig på en uteservering i stan någonstans, Henke jobbar och lilleman sover. Och här sitter jag och bloggar med en snusklubba i munnen, ett halvt glas rött på skrivbordet och sneglar på Carina Bergs tv-program. 

Ja vad ska man säga, jag skulle inte önska att jag inte hade min lillfis och jag längtar egentligen inte efter att sitta på en uteservering men det flexibla saknar jag. Skulle jag vilja gå ner så hade jag kunnat göra det men det är inte bara att gå. Lilleman måste ammas, tas på,  jag måste fixa mig, han ska bäras till vagnen etc. När vi sedan tröttnat på att sitta på en uteservering så ska jag ta mig hem... Men hur?,  om en sak är säkert så är jag galet mörkrädd och går inte ett steg ensam och hur skulle vi då ta oss hem? Åka Taxi går ju inte då jag inte har ngn bilbarnstol i väskan... 

Så det får bli att surfa, gå i mysisar och bara vara, riktigt bra träning för lilla mig;-)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0