Trött, tröttare, tröttast

Har sovit dåligt i ca 1,5 vecka nu då August inte sover så bra på natten... Sedan har han börjat krångla rätt rejält på dagarna nu också. Han vill absolut inte bli lagd i vagnen då illskriker han, likaså får jag inte lägga ner honom i sitt babygym om han inte är precis nyammad...  och äta ska han stup i kvarten. Magen spelar nog ett spratt med honom för han är rätt så spänd och otröstlig. Hoppas nu att det blir någon ordning på detta dilemma efter vårt läkarbesök på torsdag.

Just nu är jag inte bara psykiskt trött utan rejält fysiskt trött då jag burit på lilleman i 2 dagar så när Henke kom innanför dörren precis släppte en del spänningar för nu vet jag att jag kommer få dela på ansvaret i 2 dagar :-)
Och imorgon bitti blir det premiär, ska ut och springa en runda måste röra på mig och springa bort lite spänningar i rygg och själ.

Lilleman fick sin första flaska ersättning ikväll, det gjorde ont i hjärtat men det kändes rätt att pröva om det skulle hjälpa honom att bli nöjd, resultatet var negativt för han blev inte mer nöjd än vad han brukar, får se om han sover lite bättre på det.

Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0