Tack Mor

Hemma
Nu är jag hemma efter nästan en vecka hos mina föräldrar. Min mamma är världens bästa på att skämma bort en när man är hemma. Glöm inte bort dig själv lilla mamma du behöver ta det lite lugnare ibland, lova mig det! Snart är du här nere och då ska vi ta hand om dig lite extra, låt oss nu få göra det!

♥Mors dag♥
Möttes av fina blommor... (de hade vissnat, stackars henke som fixat) ett fint kort på mig och lillemans fot, det som finns här på bloggen samt ett skrivet kort och ett litet gosse hjärta. Tack snälla August

 Längtar 
Väntar just nu på att älsklingen ska komma innanför dörren, har ju inte sett honom på JÄTTE LÄNGE, ca 2 min kvar tills han bör vara hemma:-)


Kommentarer
Postat av: Moster Helena

skönt att ha dig hemma igen! Inte detsamma utan att träffas i alla fall varannan dag. Och lillgrisen.. har ju inte fått pussa på honom på jättelänge! Vi hörs imorgon! nattinatti

2008-05-25 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0