SOVMORGON:-)

Idag fick jag sova ut, helt underbart att bara kunna gå ner med lilleman till mamsen och släppa allt för ett litet tag.
Ska strax hoppa in i duschen och gör iordning mig men var tvungen att blogga av mig lite först. Har precis haft ett spännande samtal med Moster Helena, visst ger vi  det en chans...? amma och pappa är för roliga här hemma, just nu håller det på att tjafsas om hur tömninge av ett rum ska gå till, fortsättning följer.

Glömde skriva om vad August gjorde för första gången igår- han åt!! Första smakportionen palsternacka och potatis, vatten och brösmjölk-mumma. Det gick bra men man ska ju inte prova med mer än 2 teskedar så vi fortsätter med samma mängd och smak idag.

Vad händer idag? Det vet jag ännu inte, ska ringa Johanna och kolla om hon vill träffas, hon fick nämligen en liten tös i förra veckan, den första i gamla gänget som fått en tjej och då var det nummer 2 för hennes del som bidde en lite Milla. Nu kom mamma in och sa att vi skulle ta en promenad till stan för lunch!

BILDER FRÅN VECKAN

August på resan upp till Uddevalla


Mys på morgonen med Morfar sedan frukost med en nöjd och tittande August


Lunch med Helena, kolla in de fina kläderna August fick:-) 


Första smakportionen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0