Snart mot Halmstad

Har inte varit vidare duktig på att blogga när jag varit hemma i u-a, det är så mycket annat som ska göras.... Men snart bär det neråt och hem till min kära Henke, saknar dig som f nu. Idag är det min första morsdag och August har grattat mig flera gånger och det känns mysigt värre.

Vad händer i veckan

-Imorgon måndag ska jag först mysa med Henke innan han och Thomas och deras pappa ska iväg på landskamp. Därefter ska jag träffa Ella.
-Tisdag, betala räkningar, fixa hemma och på kvällen ska jag på mammaträff utan barn. Det ska drickas vin och tjatas:-)
- Onsdag, åker håret av (fäller ngt gryvligt just nu så det är bättre det åker av) Lillskrotten ska få sin första prevenar spruta :-(
-Torsdag, inget bokat 
- Fredag, inget bokat 

Bilder från helgen kommer lite senare och bilder på min gbg-shopping

August just nu. Stoppar fingrarna i munnen hela tiden, greppar föremål bra, tar i mitt ansikte och bäst av allt skrattar åt allt och alla och är bra kittlig :-)

Kommentarer
Postat av: pappa henke

nu kommer det och dröja bra länge innan jag tänker va utan min familj i 6 dgr....outhärdligt

2008-05-25 @ 15:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0