Snart beger jag mig:-)

Dagen har varit härlig, vaknade inte särskilt utvilad men på ngt konstigt sätt så känner jag mig inte trött fast jag borde vara det efter 5-6 h sömn.

BCV besöket gick bra trots skräcken för sprutan...
Vikt 6820 gram
Längd 64 cm (samma som sist)

Sprutan gjorde rejält ont och skrutten har varit lite gnällig efter den men nu är det iaf över.

Efter min största storhandling ever så kom Tessan och Thomas över på fika på vår lilla balkong.

Nu ska jag bege mig in på stan för att möte upp mina mammakompisar för en kväll med vin och mat, henke tycker jag är en milf och känner sig hemskt orolig nu när jag ska ut på grön bete ;-)

Mina killar ska mysa för sig själva ikväll och det tror jag bestämt att dom behöver.

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 18:29:53
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Carro

Jäklar Henke - vilken hunk du är i ditt nyrakade hår!!!! Vi saknar er massor och kan knappt vänta på att äntligen få träffa er söta lillgris :)
Kram

2008-05-28 @ 09:18:23
Postat av: Amy

Vi längtar efter att få träffa er med:-)

Pussis

2008-05-28 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0