Onsdag

Natten var ack så dålig inatt med, igår var den katastrofal men men. Vi får hoppas den blir bättre inatt.

Dagen:  11.00 Tid hos Lotta på Hair, lite skön avslappning utan barn ;-). Efter klipp och färg gav jag mig ut på stan för att leta "balkongpiff" när jag sprang på stan stötte jag ihop med Sofia i min mammagrupp, vi pratade en stund på espresso house där hon satt och fikade med sin syster och plötsligt hände det! splasch så fick jag en rejäl måsskit i huvudet, i mitt fina fixade hår, blä! Jag fick till och med lite skit i munnen:-(

Hittade inte så mycket piff utan bestämde mig för att använda ett gammalt brickbord att ha blommor på ist för att köpa massa nya balkonglådor. Resultat blev helt ok :-)

När jag kom hem hade lilleman precis vaknat efter en tupplur i vagnen medans pappa och Lasse fixade i trädgården. Det blev amning och thailunch ute i boden, därpå lite städning här hemma sedan åkte jag till Plantagen och köpte blommor, gräsfrö, ogräsmedel etc.

Nattning av lilleman: Vår lille prick har inte varit den lättaste att lägga på kvällen men idag hade vi bestämt oss för att ta tag i det problemet, inte lätt men ett måste. Efter 20 minuters gråt, trix och fix så somnade han. Nu gäller det bara att vara konsekvent och hålla sig till detta sätt. 

Kvällen: Har tillbringats på balkongen med ett glas vin, mysigt värre. Ska strax göra iordning mig för kvällen måste passa på att sova när sötisen sover
 
August i sin solhatt

Här ska det sås ny gräsmatta :-)

Balkongen!

August ska bada, nybadad och pjamasklädd

Mys på balkongen

Kommentarer
Postat av: Moster Helena

De blev verkligen superfint på balkongen!!

2008-05-08 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0