Kort inlägg idag mé

Har varit hemma med mamsen och papsen och då är det full rulle. Mysig lunch med Helena H på nya Cheers i stan.  August fick jätte gulliga kläder av Helena och familj, stort tack!! Bild på kläderna kommer imorgon. Sedan var det en runda på stan med mormor för diverse inköp till lillskrotten, som vanligt.... Därpå åkte vi ut till butiken kära barn för att kolla in Bugaboo inte blev jag mycket smartare efter det men ska ta mig en rejäl funderare... Beslut ångest åter igen.

I eftermiddags var det BS möte, kort och koncist.

Middagen hos modren bestod av färsk rödspätta, färsk potatis, pepparot och dillsmör-smaskens.

Kvällen har gått i prat ala prat linjen, jag och min mor har nämligen inte så svårt för att prata...

Lilleman somnade inte tidigt utan var rätt strulig ikväl, får se hur natten blir.

Våra vänner Lova och Thomas blev lyckliga föräldrar till lille Olle idag, Stort grattis. Imorgon ska det inhandlas present:-)

Som sagt imorgon bjuds det på lite bilder!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet vad du menar med beslutsångest... Ska inom GBG på fredag på väg hemhem och spana bugaboo men just nu lutar det åt någon "traditionell" vagn. Vi får se vad som händer :) Njut av att bli ompysslade av mamsen och papsen nu så ses vi snart! Stor kram

2008-05-22 @ 08:22:08
Postat av: Amy

Linda, vi är två velor vi... Såg en jätte fin röd bugaboo på blocket och då tänkte jag på dig. Kolla om den finns kvar!! Vi ses snart tjejen och ha det så skönt där hemma och pussa magen från mig. Kramis

2008-05-22 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0