Ingen vanlig torsdag

Dagen har gått i ett. August vaknade lika grinig som han somnade så vi beslöt oss för att besöka akuten. På akuten blev August och jags sittande i 3 timmar och när vi väl kom in så konstaterade läkaren att det är någon form av förstoppning lilleman lider av så nu ska det bli laxerande medicin i ett par veckor för att få ordning på hans lilla mage :-(.

Innan pappa begav sig till jobbet nu ikväll hade lillfisen bajsat rejält vilket gjorde oss sådär härligt "småförälderslyckliga" vi stod liksom och hoppade när vi fick se bajset... Tessan som var här och hjälpte oss med pajbakeri tyckte vi var lagom normala..

Tack snälla faster Tessan för hjälpen, nu får vi hålla tummarna att de inte bara ser fina ut, utan smakar lika gott.

Lilleman somnade rätt smärtfritt ikväll så Tessan och jag fick lite tid för oss själva med te och mackor i soffan- mysigt!

Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg när mina päron kommer imorgon.

Nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0