Idag är ingen vanlig dag, för idag är det mormors födelsedag ,hurra hurra!

Dagen börjar med att jag är upptagen av mina tankar som vanligt. Lilleman sov dåligt inatt så jag är rätt mosig i huvudet också. Så när jag är på väg in till stan till min efterlängatande fotmassage/vård så ringer jag min mor som jag brukar göra. Vi pratar en liten stund och sedan säger jag att vi kan höras senare... Ca 3-4 minuter senare ringer mamma upp och säger att hon är lite besviken på mig, först fattar jag inget sedan går det upp för mig. Mamma fyller ju ÅR!!!! Pinsamt har aldrig glömt bort min mammas födelsedag men det har jag nu och jag lovar att aldrig mer glömma ;-)

Stort grattis Mamma/Mormor och svärmor,  i morgon kommer vi med paket

image344

Kommentarer
Postat av: Moster Helena

Många
grattiskramar till Birgitta, med världens bästa schema!!

2008-05-20 @ 10:36:15
Postat av: Anonym

Det kommer ett nytt schema mycket snart, vill du ha för hela sommaren eller tar en månad i taget??

Schemamormorn :-)

2008-05-21 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0