Fredag och nya tag!

Var helt slut igår så det bidde inget bloggande. Tar igen det idag istället:-) Gårdagen var rätt så påfrestande då Lilleman återigen hade en dålig natt... Besöket hos farbror doktorn gick sådär de vet inte riktigt vad det är för fel men jag ska prova att utesluta alla mjölkprodukter då Lillfisen kan vara allergisk mot mjölkproteinet sedan ska tarmen bli röntgad framöver för att kolla så det inte är något fel på den, stackars liten

Natten: Var den bästa på länge, August somnade 21.30 och sov till 4.30 sedan till 06.30 och därefter till 08, så idag blir det nya tag.

Dagen: Ska mysa med Lilleman, ta en promenad till posten för att hämta mina glasögon från USA sedan ska jag träffa Linda.

Kvällen: Ska bli lugn vill inte planera för mycket mitt nya mål är att försöka njuta lite extra av att få tillbringa tid med min älskade som


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0