Ensam hemma

Jag har en förkärlek att alltid ha männsikor omkring mig men ikväll bestämde jag mig för att ha en ensam kväll (lilleman sover) och vet ni vad jag ska ge mig in på nu i min ensamhet..?? Jag ska sy, har lånat Saras maskin problemet som uppkom när jag skulle börja är att jag inte har en aning om hur man trär symaskinskapet... SÅ jag håller på att leta info på nätet, går väl sådär.

Dagen har varit bra trots en dålig natt, August har varit lite kinkig efter sprutan... Har träffat Helena C, Linda, Kim och Sara idag, har hunnit en hel del, lunchat, fikat, köpt present till Henke solat, tvättat mm.

Men nu som sagt till Symaskinen!!!

Hoppas kunna visa upp resultat här om en stund :-)

Kommentarer
Postat av: Moster Helena

jaha... nu räknas man tydligen inte längre..

2008-05-28 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0