Dax för sängen

Dagen går alldeles för fort... Har inte suttit framför datorn ngt idag förutom när jag skulle visa Tessan ett hus som jag gillar, så det har inte hunnits med att lägga upp bilder från  veckan som gått..

Väntar på Henke som varit på landskamp med sin bror och pappa.

Dagen har bestått av massa mys med vänner, först träffade jag upp Ella och Elton på stan sedan kom Mia förbi. Därpå blev det middag med Helena och Tessan här hemma på kvällen.

Måste hoppa i säng för imorgon är det en massa på schemat.

10.00 BVC och spruta
19.00Träff med mammorna
12-18 umgås med min familj
Som ni ser är jag riktigt upptagen :-)

P.s det värsta är att jag verkligen tycker att jag har fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0