Dagen

Vaknade efter ännu en jobbig natt, vet inte vad det är som velar till det, är det lillemans mage eller befinner han sig i en ny tillväxtfas eller sinar min mjölk...??

Steg upp 07.00 och började dagen med en promenad till ett möte/avtackning av en kollega/fika på jobbet. Vi bestämde att jag ska börja jobba i oktober igen men bara 1 dag i veckan fram till februari, en skön mjukstart sedan blir det en 50 procents tjänst tom augusti.

 På promenad till jobbet, det tog 1 h men det vart det värt, helt underbar i det  vackra vädret!!

Efter jobbet träffade vi Jenny på Espresso house. Vad mysigt det är att ses igen synd bara att det inte blir oftare. Har fått tillbaka den gamla högskolekänslan när vi ses, vi boostar varandra med bra energi helt enkelt :-)

Därpå spran Henke, jag och August på stan, inte för att vi var ute efter något särskilt men en stund måste man väl gå när man ändå är nere, eller.

Eftermiddagen tillbringades ute i trädgården där det fotades en hel del, min nya hobbie!
 Fina presenter av Jenny

 August tränar nacken

 Just nu ligger pappa och August sitter och sjunger i August nya sångbok
 August nya säng som ska invigas ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0