Bajs

August är ingen höjdare på att bajsa... Nu har han inte bajsat självmant på 6 veckor det är fruktansvärt påfrestande att det inte fungerar som det ska. Även om de säger att bebisar som helammas inte kan bli förstoppade så gör det en inte lugnare direkt. Börjar misstänka att det är ngt tarmproblem hoppas det inte är något allvarligt bara. Dagen har nämligen varit riktigt jobbig för lillfisen (passande namn) han har gnällt och varit ledsen hela dagen så ikväll trots att jag hade bestämt mig för att vänta så blev det ett microlax... Vi ska till läkaren på torsdag och jag hoppas innerligt att vi får någon klarhet i bajsdilemmat så att jag kan släppa min oro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0