12 maj en mycket speciell dag

Precis för ett årsedan fick vi den underbara nyheten att vår lillkille låg i min mage på jäsning. Efter ett jobbigt missfall så blev dagen då vi var gravida igen mycket speciell för oss. Vi skulle på Ts och Anders bröllop och då jag hade en underlig känsla i kroppen att det kanske fanns något där inne var jag tvungen att göra ett gravtest, henke visste inte om min misstanke då jag inte riktigt vågade hoppas på allvar... O mycket riktigt - testet var positivt :-).

Glömmer aldrig den dagen, känslan och Henkes min. Jag gjorde som sagt testet i hemlighet och efter pluset visade sig hoppade jag ut från toaletten med världens smile på läpparna och sa - nu var vi på det igen. Henke fattade inte vad jag menade så jag kastade gravtestet till honom och då gick det upp för honom och det första han sa var, - jag har minsann krut i mina grabbar... :-)

Livet tar har sina svängar, för nu ett år senare så finns världens underbaraste lilla varelse här hos oss. Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig, du gör livet så mycket bättre och varje dag jag vaknar så känns livet så mycket mer värdefullare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig.

Tack för att du finns lilleman
Älskar dig mitt lilla hjärta♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0