Torsdag

Natten: Var inte så bra som jag ville, orkade inte gå upp och amma inatt och då blir det inte så bra som jag vet att det kan bli.
21. Lilleman somnar
01.15 Tar upp honom efter ett par nappförsök.. Är jätte hungrig och slänger sig på tutten
Vi somnar och vid 04 vaknar jag och lägger över lilleman i vaggan
05.00 Han vaknar och ammas och sover om vartannat hos mig.
 
NU SKA JAG SITTA UPP OCH AMMA- SKÄRPNING

Dagen: Vi ska strax bege oss in till stan för en familjelunch, skulle vilja ta en långpromenad i det fina vädret men det tycks inte finnas tid för det. Klockan 14 är det Mammagruppsträff i Holm, Henke ska skjutsa ut mig så ska vi passa på att kolla in kyrkan på samma gång:-)

Kvällen: Längtar jag till,  ska gå på bio med mina bästisar, Tessan och Helena (hade Carra varit med så hade det varit en fulländad kväll,synd att vi inte bor närmare varnadra). Innan bion ska det bli ett glas vitt/rött på morfars. Ska börja fundera på vilket det ska bli redan nu eftersom jag har så lätt att bestämma mig- INTE

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0