Söndag

I natt har August och ja sovit sådär... Jag hoppade i säng runt 00 och ammade lilleman då sedan vaknade han varannan timme och ville ammas, ganska konstigt då han nattetid äter var 3-5 h men så var det inte i natt. När vi vaknade i morse så tyckte jag han var ovanligt gnällig så jag lade han på brösten och tänkte att han säkert ville ha lite extra närhet men då förstod jag vad det var som tyngde honom. Först kom en jätte rap sedan en jätte spya, hela mitt hår blev ner spytt..

Måste börja bli bättre på att rapa honom, han är normalt ganska svårrapad och det gör det ju inte bättre när man är trött och dåsig på natten men det får bli veckans måste. RAPA AUGUST EFTER VARJE MÅLTID ÄVEN NATTETID

Men jag klarade ett av mina mål för veckan det var att ducha utan barnpassning och det klarade jag i morse:-) August satt och tittade på och verkade gilla duchljudet.

Just nu ligger/sitter lilleman helt utsalgen i bärselen på mig. Hör små snarkningar, hoppas han sover länge och blir pigg så det inte blir en dag med gnäll för att natten inte blev så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0