P.S I love you

Kvällen igår tillbringades med Tessan och Helena, det var skönt att bara få vara lite. Först gick vi till Gastons, där åt jag pizza och drack ett glas RÖTT. Bestämde mig för att jag är en vittvins tjej.. Sedan blev det en tårdrypande film synd bara att jag inte fångade Helena på bild efter....

Kan verkligen rekomendera filmen men är man inte sugen på en sorglig film så ska du skippa.




                                                                         GOASTE VÄNNERNA

image117image116

Kommentarer
Postat av: Moster Helena

Har knappt hämtat mig än! Men inget ont som inte har nåt gott med sig.. nu behöver jag ju inte gråta på flera månader!! :) Väldigt bra var den i alla fall. Och väldigt mysigt att ha lite tjejkväll!
p&k

2008-03-28 @ 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0