När man fyller - får man presenter:-)

Min mamma har en förkärlek till att ge bort presenter... Då mormor var likadan och köpte månadspresenter till oss barn under flera år när vi var små så vill ju inte min mamma vara sämre. Kommer säkert bli exakt likadan när jag får barnbarn.

Så dagen började med presentöppning:-)


I paketet fanns följande hemstickad fin vit tröja ala mormor, sjal till kräkungen.., piké och body från polarn.
Tack ömömch och öpöpch!
image109


Jag ville ju också fira lilleman så det blev en liten present från hans föräldrar också. August har precis börjat älska att ha något över ansiktet när han sover, så köpet hamnade på ett goselöv som ska/kan användas som en snutte. Får hoppas att det blir en favorit
image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0