Mormor, födelsedag och massa annat

Nu har jag inte hunnit skriva på ett par dagar... I måndags kom mamma ner på besök- mysigt värre. Sedan mamma anlänt har det gått i ett som vanligt när mor är på plats :-)

I måndags var vi på stan och handlade presenter till Henke,  fikade och  myste med August så klart.

I tisdags var det Henriks födelsedag, dagen startade med sång och paketöppning. August första födelesedags firande med familjen. 

Därpå åt vi fin lunch på Svea med Lasse och mamma. Efter det var det 2 månaders läkarbesök, allt var prima med lillkillen. Vikt 5100 gram, längd 58,5 cm.

Sedan var det dax för en låmgpromenad med Lasse och mamma. Kvällen avslutades med middag på Gastons.

Skriver mer imorgon

Mormor och August myser
Pappa fyller år
Grannen Lasse och jag gosar
Eftermidagsmys med papsen
Mamma, Mormor och jag
Mamma, Pappa och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0