Det blev en extra lång fredag:-)

Eftermiddag bestod utav städ, plock, förberedelser för påsklunch och vaggande av lille August som efter en liten stund somnade (framsteg).

Rent och fint bidde det och lilleman sov i flera timmar. Det börjar sakta men säkert komma in mer och mer rutiner här hemma. Konstigt att det ska ta så lång tid att lära känna sitt eget barn men saken är väl den att de inte ens känner sig själva så hur tror vi att vi ska lära känna dem så fort...

Ska börja införa Nattrapport som Tessan gör på sin blogg vilket förhoppningvis ska få mig duktigare på att få kläm på nätterna som än så länge inte är helt ok. Men detta införs först imorgon. Somnade gjorde lilleman klockan 21.45

Längtar tills imorgon då ska jag få några timmar för mig själv på förmiddagen.

Kvällen var lugn och skön här hemma. Lets dance och hjälp tittades det på. Är glad för att finalen består av två riktigt duktiga dansare, ska bli spännande och se vem som tar hem det. Håller på Tina.

August sovande på soffan i flera timmar
 Dukat och färdigt för morgondagens lunch
 Påskgodiset på plats
 Mamma och August myser i soffan
 Pappa och August myser i soffan
 Kan man bli sötare?

 Nä nu måste jag hoppa i säng

NATTIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0