Att göra lista

Normalt skriver jag att göra listor på jobbet för jämnan, skulle inte klara mig en dag utan dessa. Har dock insett att min minne för privata angelägenheter också kräver denna form av en daglig lista, annars blir inget och jag menar inget gjort. Min amnings hjärna gör mig totalt handikappad. Så här kommer morgondagens lista


  • Boka kyrka för dop
  • Hitta lokal för middag/fika
  • Fylla i brev från skatteverket gällande August fullständiga namn
  • Skriva 2 jobbmail
  • Ändra Banktid
  • Byta kläder till större storlekarden
  • Betala räkningar
  • Ordna bankgiro för insättning av barnbidrag och mammapeng
  • FIxa i lillemans album
  • Tack korten som aldrig verkar bli färdiga


Då hoppas jag att det händer lite mer här hemma med hjälp av denna listan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0