Trött

Lilleman somnade klockan 20.30 i min famn framför Tvn- mysigt.

Känner mig väldigt trött fast jag sov riktigt gott inatt, vi vaknade av Henkes mobil som laramde 04.45 inatt och det är inte illa för lilleman, får hålla tummarna på att det fortsätter så.

Efter besök på sjukhuset för att ta cell-prov, handlade jag en massa för att göra purer till skrotten så det är vad jag gjort ikväll. Lillfisen har legat i sitt babygym, på filt på golvet samt suttit i sin babysitter riktigt länge-duktig kille.

SKa faktiskt slänga mig på soffan och inte göra ngt fast jag har en massa på listan som borde fixas men men ibland måste man bara slappa.

Ses imorgon

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0