Stranden står på agendan

Men först ska det... Fixas en hel del, varför tar det en så jäkla massa mer tid att göra saker när man fått barn??? Eller är det bara jag/vi så om är så osmidiga?

Detta ska göras:
Fixa frulle
Bädda
Tvätta lilleman
klä lilleman
Fixa sig själv
Packa badväska
Packa och göra massäck
Packa bilen
Ta in barnstolen
Amma
Byta på lillen
Ge ad-droppar ge semperdroppar
Städa upp efter frullen
ringa några samtal som måste ringas
etc etc..

Om någon skulle ringt för et årsedan och sagt vi sticker till stranden, ok hämta mig om 20 minuter hade jag svarat. Nu hade jag sagt vi kommer om ca 2 timmar men jag kan inte lova något!

NATTEN- var bra igen håll tummarna på att det fortsätter så!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj stranden lät skönt. Här verkar det blåsa en del så..

2008-06-03 @ 10:25:44
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Moster Helena

stranden..!! blir såå avundsjuk, jag vill oxå åka till stranden. Men att sitta här inne och småfrysa av AC:n är inte heller dumt :)

Vi ses ikväll
pussåkram

2008-06-03 @ 11:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0