Söndag=veckans skönaste dag

Söndagar har alltid varit min älsklingsdag. Tror det beror på att jag oftast har ganska mycket krav på vad jag ska göra och har svårt för att låta mig bara vara. Men på söndagar är jag mycket snällare mot mig själv :-) då vill jag helst inte ha några krav utan vill ta dagen lite mer som den kommer.

Hur ser då denna söndag ut???
Skulle kunna tänka mig att ta en långpromenad och ta med mig lite fika och maja på galgberget kanske. Ska ringa Linda och Helena och kolla om de har lust att följa med. Om de inte har tid eller lust ska jag kanske köra på Mamma Camillas tips att ta med en bok och sätta mig någonstans och läsa när lilleman sovar. Läser förtillfället Tyskungen av Läckeberg

En underbar söndag mina kära vänner och familj!!! 

Kommentarer
Postat av: pappa henke

lite fika och maja.....? vad gör du när jag jobbar egentligen

2008-06-15 @ 11:59:01
Postat av: Moster Helena

ha ha ha!! :)

2008-06-15 @ 23:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0