SATC-kvällen

Vi träffades alla utanför biografen klockan 17.30. Det var förstås inte bara vi som laddad och piffat oss för kvällen de flesta gick på det temat :-)
 Helena och Jag innan vi ska möta upp de andra

Någon smart marknadsförare hade tagit tilfället i akt och lagt ut goodie-bags på allas stolar, inte särskilt mycket till roliga presenter men att helt klart rätt drag för att nå sin målgrupp på för en skönhetssalong.


Efter bion blev det Pio och cosmopolitans såklart ;-) (dessa syns dock inte på bild..)



Därpå gick vi till trottobar en sväng och avslutningsvid helvetet!


P.s fick bara pumpa mina bröst ca 4 gånger under kvällen... och jag som tvekat på om jag verkligen har tillräckligt med mjölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0