Nu har jag varit dålig igen...

Vill men hinner inte skriva så mycket som jag vill. Tycker dagarna bara springer iväg plus att vi haft två jobbiga nätter nu som gör att man blir matt och på dåligt humör... För en sak som är säker är, får jag inte sömn så blir jag ingen trevlig person... Finns det någon som har ett hett tips på hur man får barn att sova om nätterna, tycker fisen borde klara längre sömnsträckor än 4 timmar. Ska surfa runt och se om jag springer på ngt tips.

Annars så ska vi bara vara hemma idag se på fotboll, läsa och SY, måste förvisso in till stan och köpa lite saker för mina syprojekt på fröhandeln. Lovar att lägga upp bilder när de första är färdiga :-)

August: Just nu är det mycket som händer, han är otroligt nyfiken och vill ta på allt och smaka känna på det. Anfaller mina axlar för att tänderna kanske kliar eller för att  han tycker det är mysigt. Gör bubblor med sitt saliv, hostar eller högfärdshostar flera gånger om dagen, tror helt klart att han tycker det är kul att han kan göra lite spännande ljud helt av sig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0