Måndag

Fick inte så mycket sömn inatt fast August slog rekord :-) Han somnade 20.30 och sov till 05.30- hela 9 h. En viss bror spelade poker igår och hela huset hölls vaken av spänningen. Grattis Thompa till din otroliga insats och grattis till det fina priset. Nu väntar vi oss minst sagt en fin middag på Salt eller något;-)

Dagen började med bokning av hotell, det blir 5 dagar istället för 3, ska bli så skönt. Vi är även jätte glada för mormor ska komma ner och sova en natt på hotellet och hälsa på oss (eller mest är det nog lillfisen hon saknar). Det bästa är att det är snart, vi åker redan på söndag.

Efter bokning och fix och trix var det dags för 5 månaders vaccination av plutten. Det gick jätte bra, bara ett litet skrik som gick över på 2 sekunder. Duktig kille. Det var också dags för väg/mät.

Vikt 7505
Längd:66,5 cm

Mammaträff har också hunnits med, det blev en lunch på Bulls, otroligt dålig lasagne, stackars Sofia jag övertygade henne om att de hade jätte bra mat, visst....Sofia och jag hann med en glass på stan och ett besök på babyproffsen.

Inhandlade detta under dagen:
4 flaskor vin
1 t-shirt till Henke (överraskning)
fin matskål till August med sked i locket
1 styck haklapp som är som en tröja, jätte fin

Nu sitter jag här och laddar upp ca 300 bilder på Fuji film, Henke ligger på soffan och är utslagen efter sin storstädning. Strax efter jag är färdig med detta så ska vi sätta på en film (Gone baby gone)

 Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0