Familjekort, nja

Glad midsommar dagen efter, bättre sent än aldrig. VI var hemma hos Helena C och hade e jätte mysig midsommar hann dock inte önska er alla det på bloggen på självaste dagen.

Det var som  alltid en massa fix och trix innan vi kom iväg. Helena B och jag band kransar för fulla muggar :-)

Hade tänkt mig ett fin familjekort eller åtminstonde något bra på August men då jag bad om hjälp blev det inte så bra. Det finns nämligen två bröder mitt ibland oss som tycker det är mindre kul med kort. Tar man ett så är det väl bra oavsett om kortet blir bra eller inte...









Kommentarer
Postat av: Faster Tessan

fy faaan...ser jag verkligen ut som en häxa?

2008-06-22 @ 20:44:33
Postat av: Amy

Dum du är, du är jätte fin :-)



Puss

2008-06-23 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0