En lista som jag såg på en annan blogg

Hur många barn har du?
1

Vad heter h*n och varför heter h*n så?
August Willi Johannes. August för att jag tyckte det var så fint och övertygade hans pappa att också tycka så... Willi efter min pappa och Johannes efter Henkes morfar.

Vad skulle h*n hetat om h*n var av det andra könet?
Elma Stinna Birgitta

När föddes h*n?
26 Januari kl 01.15

Vad vägde h*n när h*n föddes?
3750 gram

Hur lång var h*n när h*n föddes?
55cm

Hur lång tid tog förlossningen?
Låång tid.  Efter 45h med onda värkar kom vår ögonsten ut och ja, jag gör om det lätt!!!

Tog ni reda på könet?
Nej men vi ville, dock låg navelsträngen i vägen men BM misstänkte en kille....

Hur länge ammade du?
Håller fortfarande på och har inte tänkt att sluta på länge

Är du tillsammans med pappan?
Ja

Hur gammal var du när du blev gravid med ditt första barn?
28

Hur gammal var du när du fick ditt första barn?
28

Hur ofta är du barnledig?
Inte ofta men har lovat mig själv på att bli bättre. Nu på tisdag ska Helena passa, då jag ska på möte

Vill du har fler barn och isåfall hur många?
Absolut om jag kan, troligtvis blir det en till men kanske två.

Om du får fler barn, vad ska de heta?
Blir det en kille vill jag att han ska heta Edward blir det en tjej blir det Ingrid, Elma eller Kerstin. Måste iof sig fråga Henke me..

Kan man förklara för någon som inte har barn hur det känns att ha barn?
Skulle gärna vilja men jag tror det är omöjligt att beskriva när det är något av det mest underbara man kan uppleva. För hur skulle en person som är uppe i något annat och tycker livet är underbart och fulländat utan barn förstå att livet kan bli ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har tjejerna precis gått iväg till krogen och jag och maggen ska gå och lägga oss. Vi saknade dig och lillfisen. Hoppas han mår bättre nu! Puss å gonatt

2008-06-29 @ 00:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0