Du har plats 207 i kön...

... nu 192. Sitter i kön till försäkringskassan och är bara en av alla som vill prata med dem. Tålamod heter det så jag passar på att blogga under tiden. Hade en bra natt, istället för att ge tutten klockan 02 då lillgrisen vaknade första gången inatt så gav jag nappen och han tog den-LYCKA. Sedan vaknade han inte förrän klockan 04.30- FRAMSTEG.

Nu sitter jag här och försöker styra upp mina giroutbetalningar, frågor om halvtidsjobb för mig och Henke och hur det påverkar vår föräldrapenning. Lilleman ligger och sover utan att ha blivit ammad- ännu ett framsteg ska försöka inrikta mig på mat var 3-4 timme på allvar nu.

Henke har tagit ledigt från jobbet så han ligger också och sover nu för att vara med på sjukhuset idag. Skönt att inte behöva gå själv. Är lite orolig men hoppas givetvis på att allt går bra.

.... du har plats 129 i kön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0