Den älskade listan...

Natten var helt ok men visst hade jag fått välja hade jag gärna sovit ett par timmar till när det var dax att stiga upp. Men vem säger att det går att välja.. Känner att det är en del nu som jag måste få gjort därför blir det min älskade att göra lista nu igen.

- Framkalla kort
- spara ner alla våra kort på lilleman
- ändra om en del tider
- måla om i hallen
- måla staketet
- ringa försäkringskassan
- packa ner lillemans kläder (de som inte längre passar)
- borde skriva tackkort, eller varför inte en fin sommarhälsning plus tackkort från dopet
- köpa stokkedyna till lilleman
- ringa ts
 kommer säkert på en del till under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0