Tvätt,packa,fika etc.

Idag är jag som vanligt lite trött, inte för att August inte sovit utan för att jag var personalfest igår. Vi hade en supertrevlig middag på Salt, vädret kunde knappast bli bättre och maten var också super. Kan inte klaga på att jag inte fick sova ut idag inte, Henke tog August efter amningen och lät mig sova ordentligt :-). Så tröttheten beror säkert på något annat...

Nu ska här inte slappas mer, vi åker ju imorgon så nu går tvättmaskinen för fullt (är tvungen att tvätta om alla kläder då jag plötsligt slutat tvätta August kläder i parfymfritt, vilket fick en liten kliade kille, så tvätta om allt var det). Därpå blir det strykning och packning...

Men besök ska också hinnas med. Svärföräldrarna kommer förbi här om någon timme så det blir en mysig fika i trädgården. Hoppas kunna lägga upp lite bilder senare på det:-)

Tillbaka till verkligheten!!! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

han är jättesöt vi måste bara komma och hälsa på

2008-07-06 @ 09:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0