Stockholm, stockholm stad i världen...

Har som vanligt lite tid att skriva. Jag har väl i verkligheten tid att skriva men är så trött efter en lång dag... Lilleman brukar ju som oftast vara snäll och lite gnällig men icke idag. Han har gnällt från morgon till kväll och nu sover han så jag är matta ala matt...

Helena fyllde år idag så det skulle vi ju fira här uppe i hufudstaden. Dagen började med lite skön sång och frulle med fin fin tårta , eller hur Helena??? Sedan bubblade Helena och lilleman  och jag förberedde kläder etc för dagens besök på djurgården och Rosendahls trädgårdar.  Efter mycket om och men så kom vt fram, satte oss på urmysiga värdshuset och beställde in hemgjorda köttbullar, potatispure och gräddsås, så började det gnällas igen. Lillemans mage ville inte vara snäll mot honom idag så vi fick det inte särskilt mysigt utan det blev mycket fix och trix så att han skulle bajsa...

Men ett glas vin på djurgårdsbåtarna bidde det iaf. Mysigt!!!

Nu sitter jag och väntar på att Henke ska komma hem från sin resa och krama mig. Saknar honom i massor.

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0