TRÖTT

Brukar inte känna mig trött så ofta men det gör jag idag. Skulle upp och kolla Sofia i stallet idag men jag orkar verkligen inte... Har tvingat mig själv att röja i garderoben vilket är gjort nu och nu tvingar Henke mig att lägga mig o vila en stund vilket jag ska försöka göra. Varför är det så svårt att vila enligt mig, har liksom inte tid. 

Men som sagt ska ge det ett försök nu!!!

Ikväll blir det mitt FAVVOPROGRAM- Bonde söker fru/man ;-) jipppi!!! Därpå Arn 2.
Till detta ska vi äta gott och dricka ett glas vin- om jag orkar dvs.


Kommentarer
Postat av: Helena A

vännen, du måste ta det lite lugnt ibland du får inte köra slut på dig själv. hoppas vi ses snart! PUSS

2008-12-10 @ 20:04:06
Postat av: sthlms carro

Jag dööööööör! Lilleman är så go! Jag vill bara kommer ner och pussa på honom :)

Ringer i helgen

Puss



2008-12-12 @ 14:54:25
Postat av: sthlms carro

Fel inlägg- det var ju bilderna är ni är på väg ut som jag syftade på :)

2008-12-12 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0