Lusse lelle 11 nätter före jul

Ingen Lucia stämning idag men det får vi göra något åt. Är sådär lagom trött efter julbordet med jobbet igår... Det blev dock inte så sent, efter julbordet på Helfetet som var asdåligt gick vi till Harrys, stället jag aldrig hänger på men det var ok. Klockan 00.15 kände jag att jag var redo att bege mig hem, så det bidde 3 glas vin för mig på hela kvällen men de känns faktiskt idag. 

Idag på självaste lucia ska det fixas en hel del. Vi ska hämta vår nya dator på Mh-store i Halmstad, vi ska bli med MAC :-). Sedan ska nya åkpåsen hämtas, förvaringslådor på Cleas Ohlsson ska inhandlas, kort ska hämtas och sedan blir det julkortspyssel, de är inte färdiga än.....

Vi hörs senare

Puss

Mamma o Pappa, vi saknar er jätte mycket!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

oj oj vad jag saknar er,tarana rinner nar jag ser August!jag kan inte forsta att man kan langta sa mycke!Annars ar det ratt ok,nar vi kom till gransen i dag kunde vi inte aka over,pappa hadde inget visum trodde det var ok men bara fran norded! dar stog vi med lang nasa fick aka till baka till Kina dar vi sitter pa ett hotel1 skall imorgonleta efter en ambasad och soka visum till pappa,om det ej gar tar vi flyget till tailand1LANGTAR SA MYCKE EFTER ER!ALSKAR ER MAMMA PAPPA

2008-12-14 @ 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0