jordbävning- då fick man det bekräftat....

Pratade precis med Helena i telefon och hon undrade om jag vaknade av skalvet och visst gjorde jag det. Saken var den att jag inte kopplade det. Jag hade precis varit upp och gett August sin välling, när jag sedan vaknade av att HELA huset gungade kopplade jag inte att det var en jordbävning... Har aldrig upplevt något liknade, alla skålar krukor etc vibrerade och lät men hur skulle jag kunna få ihop att det var en jordbävning??? Helena trodde jag gungade August kraftigt till sömns och jag trodde att det hände något annat vill inte skriva det här...

Mamma och pappa om ni läser detta så hade Sverige haft sin största jordbävning på över 100 år i natt, den mättes upp till 4.7 på richterskalan och det är ingen som kommit till skada i hela Sverige så ni kan vara lugna!


 

Kommentarer
Postat av: mamma

hej pa er!har varit ute och tagit nagra ol pa nagra plast solar i ett gatuhorn mitt i kaoset har i hanoi,i morgon den 17 dc flyget vi till bankock skall koppla av nagra dagar pa nagot fint hotel1 ar det sant en jordbavning!later kusligt.vi har det bra men nu laaaangtar vi till tailand hav god mat! oj vad vi saknar er!alskar er mamma pappa

2008-12-16 @ 15:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0