fyndat :-) + fix för morgondagen

Idag har jag fyndat en massa saker, prada halsduk, whyred skinkavaj, jätte fina ralph lauren handskar, fröken söt klänning, en pälskrage etc etc. Bilder kommer på mina fynd men inte idag.
 
Hoppas ni mår bra det gör jag är hemma i Uddevalla och bli ompysslad :-)

Just nu har Motti och jag fixat lite mat för morgondagen (motti har fixat och jag har skrivit inköpslista). Imorgon ska mina 5 mammakompisar komma hem till mig på Tapas kväll.

Fördrink
Äppel mumma
- äppelmust
- vodka
- färskpressad lime

Menyn
- Mozzarella och Capresetorn
- Löktortini (Mottis) med pinjenötter
- Mini bookmakertoast
- Antipasti plock med parma,salami,parmesan,oliver,melon, ruccola
- Laxrullar med färsk pepparrots ost
- Fikon, feta och mascheesallad
- Kantarellsoppa (Mottis) med oststav
- Nybakat Foccacia (Mottis)
- Olika ostar med kex
- Stora pastakuddar med olivolja, svart salt och ruccola

Dessert
- Henkes vita chokladmousse med färska hallon


Kommentarer
Postat av: mamma mormor svarmor

Hej mina alsklingar!nu ar det snart dax att bege sig till flyget,borta från er 71/2 vecka blir långt! saknar er redan så fyyyy.hur skall detta gå?alskar er mamma o pappa

2008-12-08 @ 05:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0